Pages

Subscribe:

Top Menu

Friday, January 1, 2010

我的第100篇

[2010-1-1]
[5:35am.]


`` 2010年了
`` 哈哈
`` 时间过好快哦
`` 嗯
`` 在这里 想感谢很多人陪伴我走过2009
`` 哈哈

27 10 11 99 40

谢谢你们成为我的好朋友ohh
嘿嘿
你们的福 你们的福嘿~
哈哈哈 没有啦~
我们要一直当好朋友哦 =}
We're d Best Friendz~~ always~
Love you guyssss~
Veeeeeeery much~ haha


慧颖 文思 Ramona Angel Canny

谢谢你们跟我做朋友
很高兴认识你们 真的哦
哈哈哈
有空出去喝茶嘿 ^^


大川

谢谢你教我很多东西
虽然有时有听没有懂 bt谢谢also啦
很高兴能认识你too
We gotta care for each other yea
U're my best bro, ever~


启杰 林乐

谢谢启杰有时肯陪我出去玩
Really Thanks ooh~
u're a good person hehe =}
有空我一定去你家嘿 哈哈
谢谢林乐有时肯陪我哈拉哈拉~
呵呵 还有 你变美了噢~ shy/
ps: 我没有大炮~~ xd


阿鼠 Esther

Glad that we're cousin
哈哈哈
有空再聚一聚呗^^


彭老师 魏老师 Teacher Zarina

谢谢你们教导我
彭老师 虽然你没有教我了
可是我会靠自己的努力 考好成绩的
有空我也会去看你
不然你一个人也会很闷hoor~ hahahaa xd
魏老师 谢谢你给予我安慰和指导
我会牢记在心^^
你也加油呗~
Teacher, Thanks for teaching me alot
U're a good teacher I ever met
haha~


My Family

I'm happy that I born in this family
A big family
A Bom of girls hahahaa
But I got a lot of cute younger sister =}
Thanks GOD!
And thanks for my parents^^


XX

Thanks 4 being my friendz
Although I can't be wif u
I still hope we're friendz~ hehe^^

Thanks everybody!
Love you all^^
And Thanks God for being by my side~


Goodbye 2009


14岁的天空 因下过雨 而出现彩虹



100 stories END.

[5:55am.]

0 comments:

Post a Comment